Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2014 22:56 - Нещо за мен
Автор: innocentdestruction Категория: Лични дневници   
Прочетен: 809 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.01.2016 01:11


Привет!
Казвам се Петя, на 17, от София. 

Няколко думи за мен: 
Ученичка съм в Търговско-банковата гимназия, но интересит са ми изцяло ориентирани към изкуствата - рисувам ; пиша ( понякога проза, друг път поезия); харесва ми да си майсторя малки макети на къщички, когато имам много свободно време; надявам се скоро да почна и уроци по китара, а до тогава си се обучавам сама, хах.
Обожавам музиката, тя може да менакара да се усмихна винаги. Слушам предимно рок, метъл и пънк, но също така техно и електро суинг. Никога не отказвам нови предложения за песен или стил.
Обичам да опознавам хората, да надникна в душата им, но в същото време съм срамежлива и с много малко хора мога да говоря напълно свободно. Често се смея. Не обичам да говоря лошо за другите. Рядко ме ядосват истински.
Гледам аниме и анимация с голямо удоволствие. Един ден се надявам и аз да създавам такива филмчета, било то и късометражни.
Обичам разходки в планината, плуването и срещите с приятели.
Обожавам котките! Спасявам малки котенца, които са напълно изоставени и без големи шансове да оцелеят. :)

В блога си ще публикувам лично творчество и случки от ежедневието ми.
До скорошни срещи!
Петя



Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: innocentdestruction
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31121
Постинги: 26
Коментари: 8
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930